9 Ocak 2012 Pazartesi

minik kuşun hayatımdaki önemi

hepimiz susam sokağını biliriz ,en azından 80-90 kuşağı iyi bilir.bir çok sahne vardır ancak en akılda kalanı benim için minik kuştur.cüssesine bakmaksızın,belki de bir tür gönderme ...sonraları annemin minik kedisi yerine minik kuşu olmuştum.sanıyorum giderek büyüyen göbeğimle özdeştiriyordu beni.ancak gel zaman git zaman minik kuş hayatımda öle bir yer aldı ki sadece bir animasyon karakteri ,sadece bir oyuncağın çok çok ötesinde. benim sevgi kaynağım oldu minik kuş.içimden sevgimi ,duygularımı açıklamak istediğimde tek çıkan kelimelerdir minik kuş.hayatımda minik kuşlar çoğaldı da çoğaldı. zaman zaman uçup aramızdan ayrılanlar ,göcedenler olsa da benim minik kuşlarım ,hem cüsseleriyle,hemde koskoca kalpleriyle beni sarmaladılar. bu yüzdendir ki hayatımda minik kuş(ların) etkisi büyüktür.ve bu yüzdendir ki bu sayfanın adı başka bir şey olamazdı ,minik kuşlara,yaşananlara,yaşanacaklara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder